onsdag 14 augusti 2013

Fotomodell IGEN!?!?

Igen alltså!? Kan ju nästan tro att jag har bytt yrke!! ;) (eller inte...)
Idag var det fotodags igen med några av mina heta kollegor! Som för övrigt inte verkar ha gjort något annat än att träna i sommar!! :p let me tell you!
H e t a!

Vi fotade bilder till Nordic Wellness nya hemsida, så här får du en lite smygkik.


Vi trillade in "pigga" och osminkade i hopp om att få en mega make-up som gjorde oss helt påsfria... Tydligen gick det inte att trolla bort helt...


Men glada var vi ändå! Speciellt när jag fik matcha kläder med snyggMickan!


Gott gäng!


Pumpen va sjukt jobbig för övrigt! Den enda träning jag haft denna vecka och jag kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon! :)


Step! Yes! Det kan jag iaf! ;)


Zumba med Dusko! (Jag, Eriksson, Gretty och Mickan i bild)


Avslutade med en hängarbild, blir insmord i olja.. Kurrrrrr... ...oklart..


Sötaste Ahlberg var även där och underhöll gruppen!
Grymt rolig dag! Tack alla inblandade för att ni ställde upp!
(Låt oss hoppas att man ser vettig ut på nån bild!) ;)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar