lördag 6 juli 2013

Vansbrosimmet 2013

Del två på klassikern är nu avklarad! Trots regnig vecka och låg vattentemperatur så bjöd lördagen på strålande solsken! Så vi va riktigt varma och goa när vi sprang ner i vattnet. Temperaturen i vattnet hade ökat till 16,1 och jag tyckte att det kändes helt okej! (Kan bero på heltäckande våtdräkt) ;)


Lite puls och nervositet hade vi allt innan! När man inte har simtränat innan eller kört något lopp så är det svårt att veta hur det kommer att gå och kännas!


Men allt flöt på bra! ;)


Vi tog oss alla i mål och jag simmade på 28.49! sjukt nöjd med min insats!!!


Sen blev det dusch,(få bort den blåa läppfärgen som man tydligen hade drabbats av)
MAT!!!


Och lite extra firade eftersom dessa tjejer nu har slutför klassikerns alla fyra delar!!


Skål! Grymt jobbat och STORT grattis till er!!!

Jag har nu gjort tjejvättern och Vansbrosimmet utan att träna till det(endast dans och gym)så för dig som tvekar på att det är möjligt... DET GÅR!!!
Så stolt över min 30+ kropp!!
Det här är verkligen en rolig utmaning! Ser fram emot lidingöloppet nu! :)

Tack för all pepp! Varje "heja" berör verkligen!

#Komihåg,kanjagsåkandu
#Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar