onsdag 24 juli 2013

Så här kör du en båt(alternativt)

Jag har ju spammat sönder er ang att jag är på sjön... Men det är ju det jag är... Så här kommer ytterligare ett inlägg! ;)

4 tips på hur du kan köra en båt:

1.Svänga på känsla! Luta dig tillbaka längst i båten och slut dina ögon, koppla av och låt hörseln avgöra åt vilket håll du ska åt.


2. Tillsammans! Delad glädje är dubbel glädje!


3. Sick sack! Om du tröttnar på solen så kan du ta tag i ratten inomhus och styra. Vrid ordentligt åt sidorna så att du får till ett riktigt "slalommönster"


4. Vy ovanifrån, här har du möjlighet att sola halva kroppen samtidigt som du sitter och rattar.
Främst för er utan "fly bridge"(heter det så?)

Det var dagens båtlektion. Tack till min store tjocke far för demonstrationerna!
Och tack familjen och alla trevliga folk som var med!
Jag hade verkligen några sköna dagar!








NIinspirerarmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar