måndag 15 juli 2013

Exalterad så jag d ö r!!!

Fick tjuvkika lite på en av bilderna som den löjligt talangfulla Andreas Dunsäter sitter och filar på! Jag dör vad het han får mig att se ut! Stort gilla!! Vill dela med mig nu!!! Men jag får inte förrän den är helt färdig! (Såklart!) :)
Men jag känner mig som ett barn på julafton!! Ivrig och otålig men lycklig på samma gång. Känner på mig att an kommer göra det riktigt bra!!! :)

Idag tog jag cykeln till jobbet! Ägaren har nog saknat den så det var dags för den lilla rosa att komma hem.


Perfekt att starta dagen med att röra kroppen lite! :)
Sen avslutade jag dagen med att vicka en Sh'bam på Almedal!
Glatt litet gäng!


NU maaaaaat!!

Imorgon dansar vi igen på exklusive! Jag har hört att ni är taggade! Whooop whoop!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar