lördag 11 maj 2013

Kändis wannabe eller bara kändis!?

Igår hamnade jag i en lite obekväm situation.
Patrik Sjöberg var på gymet och blev intervjuad. Självklart skulle dem sitta i stolen EXAKT brevid mig där jag satt och arbetade!


Hahaha vågade knappt andas eller röra på mig! kameran va typ en knapp meter ifrån mig. MEN ändå tog jag mig friheten att smygfota lite! ;)
Så i rubriken är han helt klart kändisen.

Själv är jag en wannabe!
Körde PT och min ljuvliga personliga tränare börjar förstå hur hon ska handskas med mig.
Ta kort på mumin så gör hon några reps till!
Ge henne en boll så minskar gnället!(vilken slags boll/klot som helst funkar!)
Häng henne i ett lila gummiband så tycker hon att det är roligt med chins!


(Litet utdrag från vår fotosession) ;)

Idag är det kalaslördag!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar