lördag 25 maj 2013

Exklusive CX indeed!

Jag mår mycket bättre idag! Kände redan igår att jag blivit piggare! Men tyvärr inte så bra att jag kunde köra en Shbam..Jag kunde ändå inte hålla mig ifrån att smita in en sväng på exklusiv och deras konvent dag!

Vackra Lydia körde en CX i receptionen! Såg asgött ut! Inte så tråkig utsikt där inte!!
(Mot hamnen menar jag alltså även fast damen ovan är het!)


Sen gick jag vidare på exklusive CXträning med Les Mills tränaren Line.
Vi hade kvartalsutbildning på Sats där vi hittade dessa antika och väl använda gummibanden! Blått reebook!! Det var inte igår jag såg det!!! :p


Imorgon tänkte jag ändå köra min första klass på en och halv vecka - CX! ;) (ni känner att det ligger en röd tråd här nånstans va!?)

Måste filma den! Så håll tummarna att det går bra! :)

Nu -biomys! <3

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar