onsdag 29 maj 2013

10...20 år yngre!

Att hänga med min kollega och vän Berna är lite som att vara barn igen...! Hon besitter någon kreativ barngen som gör att hennes hjärna är som en megastor gott&blandat påse!

På två dagar har vi skrivit två låtar, gjort en egen musikvideo och alla möjliga lekar vid stranden, du vet spå i stenar, skicka ut önskningar osv!

Jag känner mig som ett barn på kollo som får hänga med den coola kärleksfulla tjejen med de tusen idéerna!

Även fast jag har en ådra av nuskämsjaggenenochtänkerintesjunga,hoppa,sittaframfördemhärminnskorna så tycker jag att det är sjukt roligt att få vara kreativ!

Även fast jag inte är nått proffs! När du va liten så brydde du dig inte om hur det lät när du sjöng... Ännu mindre VAD du sjöng!
(Eller var det bara jag som levde i en egenkomponerad musikal!?)

Det får mig att känna mig mbekymmerslös och som att hela världen ligger öppen framför mina fötter! Och det gör den ju faktiskt!
Jag glömmer det bara lite för ofta i mitt ekorrhjul... Det är lätt att säga till andra att dem inte ska begränsa sig, att dem har all potential i världen! Vilket jag tror att alla har! Men jag Kan ibland glömma att det gäller mig själv också!
Så dagen lärdom! Skäms Inte för att göra det som du tycker är roligt, gör det som DU verkligen vill! (Inte det du borde...)
Begränsa inte dig själv...
Det gör andra redan så bra åt dig!

Idag skiner solen! Ren Lycka!


Dessutom årets första dopp!!! <3





Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar