söndag 19 augusti 2012

Nu jäklar kör vi!!!

Imorgon börjar höstschemat på Sportlife! Det innebär massa nya klasser på schemat!
Jag kommer kör MRL på måndagar på exclusive!
Tisdag Sh'bam på exclusive OCH dansstep på Sportlife backaplan på torsdagar 17.20!
Wiiiii jag är laddad!

Igår gick jag på dansaerobic och fick massa inspiration. Därefter låste jag in mig i salen och korrade i två timmar!

Så nu är jag så redo som jag kan bli! Såg att MRLen imorgon redan var full! Men glöm inte att det finns drop-inbiljetter! :)
Wiiiii nu kör vi!!


Haha varför kändes den så tragiskt passande!? ;)


Inspirerasmedmig!

3 kommentarer:

  1. Tjohooo!! Fast höstschemat börjar ju såklart inte PÅ RIKTIGT förrän vecka 36 när jag dimper in på schemat ;) !? Eller..? :P

    SvaraRadera
  2. Såklart inte! ;) vi kan se det här som genrepet, två veckor preeeview för vad komma skall! ;)

    SvaraRadera