torsdag 30 augusti 2012

Jag är en TJUV!!

På riktigt!
Jag har precis stressat in min på tåget.
Hittat en plats eftersom att jag tydligen snålade vid bokning och köpte en obokad plats.
Satt mig ner. Fått upp datorn och lagt allt på plats.
Kikar ner i min salladspåse och inser att det inte ligger några bestick.
Har även noterat att detta lilla tåg såklart inte har en restaurang.
Så efter att  ha dividerat med mig själv... skippa å käka eller käka med händerna... så tänker jag att jag springer in på stationen och hämtar en plastgaffel.
5 min innan avgång rusar  jag ut ur tåget. Lämnar alla mina saker.
Kutar in på... stället... Hittar inga plastbestik. SNOR en vanlig gaffel och springer tillbaka.
Sätter mig svettig i sätet och en minut senare åker tåget.
Hahahhaa och nu sitter jag här! Skamsen! Tjuvig!
Den här salladen kommer inte smaka bra... jag ska ta med mig den hem igen och lämna tillbaka den...gaffeln alltså :)


Men jag är iaf en tjuv med fint hår! ;)

Hello Stockholm!

4 kommentarer:

  1. Haha! Fn vad du är rolig, nu förväntar jag mig att gaffeln är tillbakalämnad sen ;)

    SvaraRadera
  2. hahahah jag ska verkligen göra mitt bästa! puh! stressande upplevelse... väntar fortfarande på att någon ska komma och knacka mig på axeln, -så där får man iiiinte göra... :P

    SvaraRadera
  3. Haha du är då för rolig.. Nöden har ingen lag finns det väl något som heter ;)

    SvaraRadera
  4. Hahha visst gör det de!? Jag ska hänvisa alla rättvisansmän som kommer leta upp mig till den... :p

    SvaraRadera