måndag 28 maj 2012

TOKgalna kollegor!

Ibland undrar jag verkligen vad som försiggår i mina kollegors huvuden. På sistone har det blivit många inlägg och videor på diverse knäppheter som de har för sig!
Jag har verkligen så otroligt, MÅNGA härligt knasiga kollegor på kontoret!
Idag när min närmaste kollega (som för övrigt fyller år) så har en annan galen brunett hållit ställningarna!
En galet kreativ turk som sprutar ur sig idéer! (givetvis var det hon som fixade "trolla ur en ordförande å dansa discogig i förra veckan) idag tyckte hon att vi skulle skriva ihop en rap, vilket vi gjorde
och kollade resa till London, spontant över en natt...
Haha hon är galen, vill du bolla idéer -så är hon given!
Läs hennes blogg här



Grattis bästaste Åsich på födelsedagen!

YouTube Video





För övrigt bra träning idag!
2 veckor FM kvar!
Imorgon Zumba med Dusko!
(du har väl bokat dig?)
Ingen kan göra allt... Men alla kan göra något....
PANG!

2 kommentarer:

  1. Fullkomligt ääälskar er mina galningar!!! <3

    SvaraRadera
  2. Löv u!!!!!!! Kom hem snart! ;)

    SvaraRadera