onsdag 9 maj 2012

PT-slit å dubbeldans!


Han är inte så knäpp som han ser ut ;)

Full rulle idag!

Körde min första PT-timme med Robert!
OMG jag ångrar mig redan!
Trodde att jag skulle DÖ!
Tänkte absolut i n g a snälla tankar om honom... Speciellt inte när jag skulle göra marklyft!


Jag tyckte att stången (ynka 20kg) var tung... När han sedan la på 20 kg... Så var idiot ett ord som poppade upp vid ett flertal tillfällen... När han sen sa att jag skulle hålla i STÅNGEN (som rullar) å sa att jag skulle göra 10 armhävningar så tänkte jag JAPP absolut i-ordet plus ett antal andra ord som jag inte kan skriva här.
Nära döden upplevelse JA!
Men jag klarade av allt! (det mesta iaf ;) det är det som är så häftigt! När man har någon som puschar en så orkar man mer än man tror!

Smack!




Blev även en hel del utfall och knäböj.
Men det känns bra.
Fokus för min träning är bålstabilitet... kontrolera min lilla svank och ankrumpa som alltid förföljer mig ;)

Fick sedan den här bilden av en vän...
Sweat is fat crying...
Jag tror att mina muskler grät!


Önskar att jag kunde skriva FÖRE och EFTER
bild ;)


Imorgon ska jag teama med damen som faktiskt ser ut som EFTERbilden. Fröken Åsa Eriksson!
17.30 Sh'bam på Backaplan följt av dansstep 18.30!
Kom och dubbeldansa! :)
Eller skratta åt mig i min sh'bamdebut ;)
Whooooooooooooooooooooop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar