onsdag 2 maj 2012

Jag har blivit med PT!

Har säkert sagt det hundra gånger...men nu är det dags att ta tag i träningen igen!
Noll motivation!
Eller jo till mina klasser så har jag såklart det! :)
Handlar mer om min egenträning i gymmet!
Så nu köpte jag tolv timmar på PT kampanjen som är i maj. Man får tre timmar extra på köpet! Bra deal!
Hade mitt första möte idag med min nya PT Robert (min gamla flyttade juh! )
Men det här kommer bli grymt!
Han är inte bara PT utan även sjukgymnast (för er gamlingar som kommer ihåg tv reklamen ;)

Vi gjorde massa mätningar idag!
Det är inte det att jag är i såååå dålig form... Men det finns absolut utrymme för förbättring!
Gjorde 18 armhävningar på fötterna! Sjukt nöjd! Jaja det låter inte så mycket.. Men med tanke på typ mina fem som ja klarade första gången så är det en klar förbättring! ;)

Sen blev det en spontan promenad mot röda sten med fröken Henningsson! Underbar dag!


Slank visst ner en glass också...
SA ju att jag sliter med motivationen... Det är ju fortfarande värt det en solig dag som denna,..
Jaja vi får se om jag har bättrat mig om några veckor... Spännande! :)

Dansstep i vanlig ordning imorgon! Lämna grillen och kom å steppa! :)


Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar