tisdag 3 april 2012

Utomhustisdag med finbesök!

Vilken härlig eftermiddag jag har haft! Råkade shoppa lite på vägen mot stan. Satt med underbara Emma en timme vid vattnet och med solen i fejjan. Mys! Saknar henne som 17... (dumma Stockholm! ;)



Sen powerwalkade jag med min lillebror som ska vara här några veckor och jobba! Min familj bor ju annars i Arboga så det är roligt att han kommer att vara här ett tag! Nu är det iof bara en dag kvar sen drar jag hem torsdag-måndag! Leeeedig. Ska bli så gott med påskmat hemma! :)


Vi gick längst Örgryte och skatås!
Gillar verkligen att vår och sommar är på ingång! Kom nu!!!;)



Ey om du vill se en bättre video på vår dans i lördags så kan du kolla in min heta kollegas blogg
Stolt över att vi fick ihop det hyfsat på bara en vecka!

Smack!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar