söndag 29 april 2012

Föräldrafix!

Fixarsöndag med stort F!
Har mina föräldrar på besök i några dagarna! Vilket är otroligt roligt så klart att dom är här och hälsar på! Händer bara någon enstaka gång om året :)
Men så är det ju väldigt praktiskt också med lite fler händer i lägenheten :) Nu ska det bli lite mer praktiskt och fint!


Mamma agerar lamphållare...


Pappa stökar mest till och dissar IKEAbeskrivningarna... Som tur är så är jag van besiktningskvinna och ser när han försöker göra sina egna små lösningar ;)

Ingen träning idag!
Men träningsvärken gör sig påmind av CXen igår! :) gillart!
FM imorgon 17.10! 10kg är det som gäller igen! PANG!


Hmmm tänkte inte göra det... Men jag vet en dam som gillar dannyman så jag bjuder på min fjortisbild från den Varbergreunion som vi 7 töser hade på byn igår.


Smack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar