söndag 15 januari 2012

Supersöndag! :)

Måste bara börja med att lägga in en bild på Dusko, Malin, Sofia, Berna och Johanna! Även om vi inte alltid är överens eller får ihop saker så som det är tänkt... Så diggar jag dem här personerna otroligt mycket!
Det är en fröjd att se dem dansa och att jag får vara med!
Dagens tumme upp!
Idag hade jag en tidig tvättid...lagom sugen på att gå upp imorse efter gårdagskvällens galna bravader.
Men bara att bita ihop jag MÅSTE tvätta idag... För på onsdag bär det av!
Bangkok,Kambodja och Vietnam! Längtar! :)

Sen tog jag en liten promenad i området, (passade på att hämta ut ett paket som väntat på mig... Måste sluta handla på lets deal! ;)
Vacker himmel, hittade massa små roliga butiker, bästa glassbaren i Göteborg och tåns kyrkogård (VARFÖR heter den så?!?!!) hoooden är äntligen rekad i alla fall! :)

Sen blev det en snabbvisit på sl Ullevi!
Gymmet och CX!
Imorgon kör vi functional moves 17.10 på Sportlife Exclusiv!
(du vet väl att alla med regionalt kort får träna där)
Bring it!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar