tisdag 17 januari 2012

Resfeber AB plus tidförflyttning!

Suck! Skrev precis världens längsta inlägg som försvann!!

Jaja kontentan var:
Sista dagen för visum foto!
Släpade mig till centralen, skramlat pengar bara för att få en hemsk fotokarta med fyra olika personer och vinklar... Kände mig som jag var 15år å tog mitt första ID-kort! Inte speciellt smickrande!
Tom sällskapsresekänslan infann sig! IN,UT, Snabbt in UUT!
Puha men nu är det gjort,.. Hoppas de godkänner mina schitzobilder...
Tacka vet ja turkarna, de smygretucherar ändå ID-korten direkt! ;)
Håll tummarna att jag har alla biljetter till imorgon, stavat rätt på namnet och packat allt jag behöver!
Wiii läskigt och spännande!

På tal om tummar! Tummen UPP för att det äntligen står att det är moi som bor här!

Kurrig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar