fredag 6 januari 2012

Coolt va?!

Visst är det häftigt att vi kan välja!
Visst jag kanske är ledsen och nere ibland och kanske har jag råkat ut för jobbiga händelser...
Men jag kan alltid aktivt välja hur just den dagen eller händelsen ska påverka mig... Hur jobbigt det än är har jag alltid ett val!
Det tycker jag är riktigt coolt!
Jag väljer nummer 3!
(givetvis har ja snuddat vid de andra också... Men i slutändan segrar nummer 3 alltid)

Jag väljer skratt även om livet ibland suger (FETT!) jag väljer träning för att jag mår bättre av det... Även om det är piiiip jobbigt ibland! Jag väljer att se min "nära döden upplevelse" i Thailand som något som stärker mig och hjälper mig att se det värdefulla i livet... Även om det just då var helvetet på jorden!

Vad väljer du?

Japp ett lättsmält inlägg fredagkväll! ;)

(kram moralkakekärringen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar