tisdag 15 november 2011

På jakt!

I min nya lägenhet finns det ingen diskmaskin! Jag har accepterat detta faktum, jag har inte plats att sätta in någon heller så så är det!
Därför har jag varit på jakt Efter ett diskställ! Vilket verkar vara omöjligt att hitta! I alla fall ett som har någon slags bricka under sig! För jag vill ju inte att vattnet ska rinna ner på min fina (läs otåliga) ekbänk! Jo om du vill ha en rosa eller lila så finns det på Åhléns!
Nog för att jag gillar rosa...MEN kom Igen! Vad hände med vanligt stål å en liten bricka... Jaja I-landsproblem, jag är fullt medveten om det! :) får ge ett sista försök på smartIKEA... Så vill du ha sällis, Let me know! ;)

Hittade dock två disktrasor! Kunde bara inte välja vilken jag skulle köpa!? Erkänna att det suger eller försöka intala mig själv att det är roligt genom ett roligt påstående?!

Annars träningsfri dag och häng med massa gosiga personer!

1 kommentar:

  1. Jag köpte ett svat med bricka under på IKEA så det finns där ;) lyckatill med diskställsletandet!

    SvaraRadera