fredag 18 november 2011

On the road again! UTAN GORRE!

WTH hur kunde jag sätta mig på tåget utan en påse lösgodis!
Tänkte att jag skulle vara lite hälsosam... men det är ju trots allt fredag och jag är lite smått godissugen... jäkligt orutinerad... eller så var det ett bra drag... måste ju fila på formen nu om jag ska svansa runt i asien i januari! :)

Längtar så mycket!
Sitter och kikar på resor just  nu... är det värt ett par tusen och resa 25 tim istället för 14?!
...hmmm ska fundera lite på det...

Tänker att vattnet i Bangkok ställer till det lite..*hoppas* *hoppas* på billiga flygresor ner!
Däremot är jag fett osugen på hänga i ett översvämmat Thailand igen! Det funkar inte!

Vilken härlig zumba jag har haft idag! Älskar min fredagszumba på backaplan! Den gör mig lika glad varje vecka! Massa leenden! Den påminner mig verkligen om träningsglädje! Även igår på steppen var det fullt ös.
Ovanligt många som kom och massa heta instruktörer... DE höjer alltid stämningen!

Tack för att ni kommer och energiboostar mig!

I helgen är det Sh´bam utbildning i Göteborg! Ska blir riktigt spännande att se vad Götlaborgarna gillar det passet! Efter nyår! Inte lång tid kvar nu! Ahhh kommer bli riktigt roligt!


Nä nu ska jag in i min tågkoma igen!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar