torsdag 3 november 2011

Du är aldrig starkare än din svagaste länk!

Det är verkligen min sanning som kommer in smygandes lite då och då.
Kroppsligt menat.

Varje gång man går en utbildning eller gör ett rörelsetest eller kanske ett besök hos naprapaten så blir det mer än tydligt.
Sist detta uppenbarade sig för mig så svor jag på att nu ska jag bannemej göra något åt det här!

Min intention var god... jag kontaktade en personlig tränare och fick ett grymt program... som jag gjorde EN gång! Varför ska det vara så svårt!?
Jag bor ju på gymmet.

Idag uppenbarade sig samma problem... vi snackar frökens core! Jag har starka magmuskler... men de inre magmusklerna existerar knappt..SÄMST bålstabilitet!
Suck!

Jaja ingen ide att klaga här :)

Dagens uppåtjack!
1. kanelbullepresent på pressbyrån
2. Dansstep alá perfekt på backaplan!
3. Sällskap som väntar när jag kommer hem
4. Imon är det helg och full Zumba på backaplan!

Wiiii kom och dansa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar