tisdag 23 augusti 2011

Könsord, SS och roadtrip till Borran!

Pust vilken daaaag!

Gör om gör rätt finns det något som heter... tur att man har kompetenta medarbetare omkring sig.
Idag kröner jag mig till BFdrottning... Emil får bli BFkonung... :) (jaja jag vet, det stämmer sådär bra!)
Min kollega mittemot är däremot oförskämt solstrålig :)
För dig som inte vet min förkortning BF... så är det nog för ditt eget bästa... annars är en ledtråd B som i bitter och F som i det första ordet i rubriken.

Min reaktion har idag pendlat mellan ASG och förtvivlan...

Men men imorgon är en annan dag (som björkman brukar säga)
Det innebär roadtrip till Borås!
Mingla och fota våra kära instruktörer. Vi har även en öppen audition om du vill komma och visa upp dina instruktörsfärdigheter :)
Härligt att få gästspela fina Borås igen!

SS innebär Super Saturday. Jag har fått en biljett till Les Mills eget träningskonvent!  I globen... om jag inte minns helt fel! :)
Så idag har jag bokat tågbiljett till Stockholmas... behöver jag tillägga att SJ drog 1000kr för mycket och ska sätta tillbaka dem om sådär 3-5 dagar... japp precis lagom innan löning...

hahahha löjlig dag... jag måste ha en grym karma idag :)



It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
Bill Hicks.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar