fredag 19 augusti 2011

Diplomerade stjärnor och sorgligt avslut...

Eller ja sorgligt och sorgligt.. det är lite sorgligt att jag inte kommer att träffa dessa spännande personer lika kontinuerligt som jag har gjort under ett halvår nu.
Men jag hoppas att jag stöter på dem lite titt som tätt ändå!
Tur att man har internet nuförtiden så man kan hålla koll på de flesta.

Såklart är det inte bara ett avslut. Det är en början.
Början på våra coachkarriärer oavsett hur de ter sig!

Det jag vill säga är att det är en ära att lära känna er och att jag har fått dela den här resan med er!
Jag kommer sakna er alla!
Tack för ett bubbligt och mysigt firande!
Japp så fick jag mitt diplom! :)
GladeGunnar eller kung Gunnar från tidigare inlägg :)


Söta Silva och Sociala Sara
Lekfulle eller Spelmannen Lars

Lite Cosmos med de yngre damerna innan London ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar