söndag 12 juni 2011

Sommar på leffes!

Vilken underbar helg med 150 personer från Sportlife!
Grymt sommarväder, härligt spa, mysiga sängar med gostäcke och lite kvallitetstid med min fina josefin i sängen brevid!
God mat och dricka och grymma aktiviteter! Toppenhelg från början till slut!
Jaja kanske inte gjorde mitt bästa framförande som koordinator efter en dag på just den posten... Men jag gjorde så gott jag kunde just då och satte lite snurr på tillvaron ;)
Nu är jag på väg hem i bussen och summan av den här helgen är definitivt Sportlifes värdeord med extra betoning på glädje! Men framför allt gemenskap! Fasen vad goda,smarta och roliga peops jag har omkring mig!
Hade jag inte varit så bakis så hade jag utbringat en skål! ;)

Glad sommar på er, nu kan vi åter igen njuta av värmen!

Wiiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar