fredag 3 juni 2011

Grek eller kräääk

> Jag ligger just nu vid poolen och är alldeles för trött för att läsa min bok.
> Det är dagen efter (b-day) och veckan börjar lida mot sitt slut.
> Gratis wiiiifiiii känns rätt så bra... Hålla sig lite uppdaterad om vad som försiggår i världen och fejjan ;)
> Ogillar starkt att ni har lika fint väder i Sverige!
>
> Igår låg vi på det turisttomma och mysiga tassos!
> Käkade en rejäl grekisk middag eller krääksallad som min finska pappa tjatar om :)
> I taxin på väg till Romeo i gamla stan, den bästa grek (kräk) restaurangen På Rhodos!
> Så bad min lillebror taxichauffören att sjunga en grekisk birthday thong,..
> Vilket han glatt gjorde!
> Vi är galet international in our familj! ;)
> Avslutade kvällen med finsk karaoke och paraplydrinkar!
>
> Nu är det bara två dagar kvar till hemgång... Nedräkningen har startat...
> Men vi har gjort det vi kom hit för att göra :)
>
> Checkat in på Cactus (fick bästa havsutsikten och allt gratis i poolbaren av den generösa ägaren Mary)
> Käkat på Wonder och Romeo!
> Legat på de bästa stränderna!
> Bränt sönder det vita kötet!
> Läst böcker!
> Druckit drinkar på sand!
> Ätit choklad och jordgubbstårta och ÖVERLEVT min 30 årsdag utan kris!
>
> Mmmmmmmm.... :)
>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar