måndag 25 april 2011

Jag är verkligen sämst/les Mills fråga

Jag är verkligen sämst!
Skulle börja min godisfria träningsvecka idag. Höll ungefär till 12tiden då jag börjar räffsa runt i det stora påskägget som står på bänken... Utan att ens tycka att det är lite fel... Snarare tvärtom, klart man ska ha lite gorre efter maten! ;)
Jaja det är ju fortfarande påskHELg... Å vi hade ju öppet som en SÖNDAG... Inte konstigt att man blir förvirrad!
Nu lovar jag att skärpa mig! Ska boka Pt-tid direkt!
Mmmm ska tom Messa innan jag lägger upp det här inlägget!

Eller strunt samma, jag återkommer ;)
Förresten du som är en "sån där" les millsare, vad är den där extrapinnen till... Stället verkar ju vara helt!
Messa gärna blondmumin@mumins.se! Eller lämna en dumförklaring nedanför! Tack på förhand :)

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Sidopinne för klämmorna? Nä, annars vet jag inte. Les Mills goes IKEA... :) Och klart påskhelgen räckte till måndagen också!

    SvaraRadera