söndag 10 april 2011

Hörde jag livsenergi!?

Vem har inte det efter några dagar med solsken.
Visst jag har jobbat, jobbat och jobbat... men en liten del av kroppen har ändå registrerat att solen skiner.

Främst tror jag att det är öltarmen som skriker. Jag blir verkligen sugen på att gå ut i solen och hänga på nån schysst uteservering... trodde jag att jag var den enda? Nej.
ALLA vill verkligen det... det är löjligt hur översocial man blir. SocialaSara har vaknat till liv och vill umgås! Trots att hon har jobb över öronen OCH (läs ordentligt nu) Trots att klockan blir 22.00 så är hon fortfarande vaken om kvällarna... OcH kan tänka sig att hitta på saker. Förstår du!
Det här mina vänner är stort :)
Solenergi till folket!

Kanske i och för sig har att göra med coaching också :) Hur mycket livsenergi och inspiration får man inte efter en sådan boostingspruta!
Hoppas du haft en underbar helg!

På fredag ska jag Äntligen hålla klass igen!
Boråsarna ska få sig en omgång Zumba!

pjuu pjuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar