onsdag 20 april 2011

Det rör på sig i borran!

Det rör på sig i borran!
Underbart besök av fröken PS och miss delta! Jag ser fram emot våra roadtrips till borås i framtiden!
Skrattat så mycket att jag förmodligen kommer ha grym träningsvärk i magen!
Så här lät det i bilen
AM- Du ska köra rakt fram!
Stressad Moi-inte höger??
AM -nä
Moi -inte vänster??
AM -nä Rakt fram!!!!

Tre snillen spekulerar... Två vill äta!
Vem ska då köra?

Efter ett tag kopplade det hos den blonda strippan! HÖG hjärnverksamhet hos alla tre... Räserturen hem var ett faktum!

Fick även Zumbat loss lite! Fantastiskt roligt att få köra igen! Boråsarna bjuder på sig själva!
Och! Idag hinner jag tom hem till greys!
Gud va bra jag har det!

Heeeej Kaj!

2 kommentarer:

  1. Heja heja KajaMaja! Haha.. Tusen tack för idag! Ni har fått mig att leva minst till hundra! :)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår ju ingenting... Men det gör jag ju sällan :)

    Emma

    SvaraRadera