torsdag 2 december 2010

Möhippa och företagsklass!

Många roliga uppdrag framför mig. Ikväll ska jag även på MIG möte och knyta ännu fler kontakter. Vilket är fantastiskt roligt och inspirerande. Jag arbetar verkligen alltid med att lära mig och inspireras och framför allt glädjas med mina medmänniskor. Eller ja glädjas är faktiskt aldrig några problem :)
Kommer bli en otroligt givande kväll! Eva styr upp saker och ting som vanligt och jag är övertygad om att hon kommer vara en strålande värdinna!
Glöm inte bort att rekommendera mig till olika hälso-instruktörs uppdrag om du gillar mig! (hoppas du vet att jag blir väldigt tacksam för all hjälp)
Glöm inte bort att kika in på www.inspireras.org ibland!

Mingelkramar från fröken mumin

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Tips som alternativ till manlig strippa till möhippor m.m: http://slaventommy.blogspot.com

    SvaraRadera