onsdag 10 november 2010

Kunskapstörst!!!

Ibland så kommer jag in i perioder då jag verkligen måste lära mig något nytt eller fördjupa mig i något.
Det här är en sån tid. Känner mig öppen för nya upplevelser och ny inspiration, egentligen inom vilket område som helst. Dock är det några saker som jag har funderat på en längre tid.
En sak är Yoga. Känner mig galet okunnig inom detta område. Även om jag har gått på yogaklasser så vet jag egentligen ingenting om det. Jag är heller inte sugen på att läsa om det på internet. Jag vill lära mig hur folk lever med det. Hur jag kan använda mig av det i min vardag. Vad är det för skillnad på Hatha yoga, Iyengaryoga, kundalini yoga?!
Jag vill lära mig andas!
Nu tänker ni säkert att jag är helt ute och cyklar, men enda sen jag gick Afroutbildningen för över ett år sedan så har jag känt att det är en del som jag saknar, som det är dags för mumin att utveckla.
Nummer två håller jag för mig själv än så länge ;)

Trots att vintern börjar närma sig så får jag soliga besked!
Gillar mina vänner! :)

Nu Greys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar