onsdag 17 november 2010

Dags för Sportlifes Aerobic/Step utbildning!

I Helgen kör vi igen!
Det är dags att utbilda några nya ivriga ae/step instruktörer!
Det här ska jag syssla med i fyra dagar totalt, den är upplagd på två helger.
Känner mig peppad men samtidigt så börjar den där förbenade nervositeten smyga sig på.
Det är första gången som jag håller i utbildningen helt ensam, tidigare har jag haft hjälp av min grymma sidekick mia som kompleterar mig väldigt bra.
Men eftersom jag har gjort det nu ett par gånger så vet jag att jag kan det här.
Dock kommer det att bli en utmaning eftersom det är stora delar som jag inte har hållt i tidigare.
Längtar lite till att få dem överstökade så jag med gott samvete kan säga YES! inga problemas jag gjorde det! :)
Det här kommer utveckla mig massor! Ser fram emot det! ska bli så himla roligt och spännande! Ihh! :)
RnR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar