tisdag 2 november 2010

Dagens bravader och oväntat besök!

Dåligt natt, eftersom min telefon ställde om sig och jag stod på jobb en timme innan starttid igår, så sov jag så himla oroligt inatt, kollade klockan 100 gånger för att jag inte skulle försova mig.
06.00 är inte min tid helt enkelt! :)

Sedan dök den här gamla busen upp på gymmet! Marta som vi inte har sett på evigheter!
Marta Parkman
Kan man vara vackrare än den damen!
Av någon anledning så har hon bytt glassigt poolhäng till regnigt kramforsväder :)
Men det var ju himla trevligt att hon hade vägarna förbi Sportlivet! :)

Sen var det tisdagsMRL på schemat. Bara massa snygga 20åringar... om ens det, på passet. Alla var blonda smala och snygga, så därför va jag tvungen att plåga dem lite extra i rumplåten idag. Gillar att jag börjar gå mot mina bittra tretio ;)

Försökte även smygkika in i salen där D(duracell)Fia körde zumba. helt plötsligt vänder det sig 30 pers och stirrar på MIG! Jag vinkar lite generat och alla vinkar tillbaka.... hmmm undrar just vad den där DFia sa om mig! :P

Avslutade dagen grymt bra med att skaffa mig ett teliaabonemang, så nu ska jag packa upp min Iphone som jag köpte för himla många veckor sedan och använda den från och med i morgon! Hihihihi

En bra dag helt enkelt.
Imorgon blir det möte på möte på möte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar