torsdag 7 oktober 2010

Träningsvääääärk!

Körde träningspass med min Pt och kollega Johan igår.
Idag har jag galen träningsvärk... eller stavar det verk... det får va värk idag :)
Hur som helst så gymmade vi och nu har han fått för sig att vi ska jobba med mer isolerande övningar.
och fler repititioner.
Är ju iof bra, för det va absolut inte lika plågsamt som det var att träna med honom tidigare :)
Men idag har jag så galet ont i mina muskler! (förmodligen för att jag har fuskat hela sommar, men iaf)
Kunde knappt stå på alla fyra och köra min Core utan att bröstmusklerna kröp och bara vill skaka loss och lämna mig för EVIGT!
TUR att det inte är några armhävningar i det här programmet för det hade jag inte lyckats med idag!
Annars hade jag ett grymt Afro/core pass idag. Nästan 30 pers på Ullevi på lunchen.
Så himla stolt att folk börjar hitta dit! Och två vackra instruktörer var också på plats för att förgylla stämningen! Gillar att köra i den salen så jag hoppas att dom fortsätter att komma!
köss på er!

1 kommentar: