måndag 11 oktober 2010

Efter en hård helg! Fantastisk träning!

Personalfest i helgen! Puh det gick vilt till och dansades på lounge hela natten.
Var inte så stöddig i söndags. Ändå var jag väldigt produktiv, städade och tvätta lite.
Hann fira fina Emma som fyllde år :) bjuden på marängsviss, MUMMA!
Fixade utväxten, övade s-core och somnade 20.00.
Sliten som få!!
Men måndag morgon, dags att ta tag i träningen igen.07.00 uppställning på Sportlife Ullevi.
Min supportande karl släpade sig upp också, mycket strongt måste jag säga! :)

Sen avslutades dagen med en GRYM dansstep! Jag börjar äntligen behärska (mina egna) steg. Utlärning funkade bra och folk hängde med! Måndagar är magiska! De som steppar med  mig kommer varje vecka och ger järnet. Det är en stor ära att få ha en grupp som har så kul tillsammans.
2  köpingstummar upp!
Me Like Mondays!
Wohpaaaa!

För att skryta lite så fråga en av bossarna mig om de fick använda min bild till Fitness Festivalen i vinter.
Hörde jag Kurrrrrrrr... wiiiii känns superkul!
(säger det på det ödmjukaste sättet jag kan, så tyck inte illa om lilla mumin nu! Ibland måste man få vara stolt över sig själv ;)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar