lördag 12 april 2014

#Strongtogether2014 Nordic Wellness konvent!

Varje år anordnar Nordic Wellness ett inspirationsevent för hela Sveriges personal.
Det pågår ca 4-6 föredrag och klasser i olika former per timme.

I år hade jag äran att köra MRL dance med min fina kollega Sofia!

Det var verkligen jätteroligt! Så många härliga steppare som kom!
Såna här tillställningar kan man leva på länge!! :)

Har du inte testat MRL dance? Så gört!
Tror att dem flesta vid det här laget kan våra bassteg, varför inte utmana koordinationen lite! ;)


Hur som helst! Sen gick jag och Ahlish på Zumba, två grymma tjejer från Nordic Wellness i Halmstad! Vi kände oss löjligt starka(trötta)efter det! :)




På kvällen har vi alltid middag och kalas!
MEN innan det då blev det lite show med min vackra crew samt VD och magikern Stefan odelberg som för övrigt hade ett roligt uppträdande under middagen.






...efter det så gick det bara utför! ;)
Jag har så fantastiskt roliga och fina kollegor!









Så nu är jag fylld med energi och redo att köra massa klasser!

Tillsammans är vi starka!

Tex på tisdagsShbamen 17,40 på exclusive! ;)
Bring your A...  Shhh game! BAM

Kör även klass på skärtorsdagen som vanligt! 11.00 Zumba 12.00 CX perfect combo!!


Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar