onsdag 9 april 2014

Alltså hatten fucking AV!

Hatten av för människor som vågar.
Jag tänker främst på kärlek just idag.

Inte ett helt lätt ämne, speciellt inte när man börjar få ett bagage att släpa runt på, 1000 sårade känslor i en rygga liksom!
Vi har säker alla upplevt obesvarad kärlek någon gång(om inte gooooood for you!! :)
Det är såklart inget roligt alls.
Tänk att vi kan snöa in på en person som vi bara har träffat några gånger.
Ibland kan man falla så himla hårt, säga eller visa det och ändå inte få något tillbaka.. eller ännu värre, vi vågar inte erkänna det eller säga det till personen i fråga.
För gujössenamn om inte personen gillar dig tillbaka! PINSAMT! ;)

Jag fick en "roman" idag från en snubbe som öppnade sitt hjärta och erkände att han hade svårt att släppa tankarna om mig, en person som jag har träffat typ två gånger.
Min första tanke var nått i stil med Men Herregud! Vad har han fastnat i för konstig fantasivärld? Stackarn!(jag vet det är hemskt, jag är totalt okänslig för det han har gjort)

MEN efter ett tag så tycker jag ändå, vilken HJÄLTE! Man ångrar bara det man inte gör och finns det om ens en tillstymmelse till chans så självklart ska du ta den. Hoppa! Sträck ut en hand, öppna ditt hjärta,
VÅGA! Du vet aldrig vad du kan vinna! Eller så här, du kan INTE ens vinna om du inte tar en risk.

Nä hatten fucking av för dig som följer ditt hjärta!
Vi ångrar bara det vi inte gör.
OCH när jag ändå har ångan uppe så vill jag bara säga till en av mina finaste vänner som just nu känner sig livrädd för att hon har gjort sig sårbar. NJUT. DU är så värd det!!!

Mer kärlek åt folket!!!


Inspirerasmedmig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar