måndag 14 oktober 2013

Vardagsstress!

Ibland behöver man en paus ifrån sitt vardagsbestyr.
Eller hur?!
Ni vet, livet kör på i 180 och man hinner knappt reflektera vart man är på väg!
Jobb, familj, träning, boende osv.
Allt ska hållas igång hela tiden.

Så här kommer en påminnelse till mig själv å dem som känner sig träffade.
Lägg inte all din vila på semester och helger! Hitta det i vardagen!

Jag fick en välbehövlig paus och en lång fika idag med min bästa vän!
Skönt med vila och energipåfyllning i ett!

Tog den här bilden i somras, tyckte att det såg så jäkla roligt ut, spelar ingen hur stressad du är eller hur många bilar som vill ösa igenom filerna!
Vill jag pausa så gör jag fan det!
Även om jag är ute i rusningstrafik! (Känns som ett bra livsmotto, vill man så går det!)


Förmodligen motorstop, men ändå!! ;)

Imorgon kör vi Shbam på exclusive 17.40! kom och mingla!! Kanske din danspaus i vardagen!! ;)
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar