söndag 6 oktober 2013

Coachen är tillbaka!

Jag har bokat fler och fler uppdrag med min coachande föreläsning(livshjulet)!!
SÅ nöjd och tacksam! :)

Glad att jag har möjlighet att få dela med mig av mig av mina erfarenheter.
Att jag får möjlighet att få andra att omvärdera sitt nuläge och önskade läge!
Att kanske se sitt livspussel lite klarare. Hjälpa, stötta och peppa!

TÄNK att jag har möjlighet att hjälpa eller nå ut till en eller flera människor. Även om det faktiskt, bara är EN endaste människa...
V a r j e gång jag lyckas så ger det mig så otroligt mycket glädje.

Under förra året så kom jag bort ifrån att arbeta med coaching, jag hade så många andra saker på gång! Så jag tackade helt enkelt nej till klienter för att fokusera på annat.
Jag har fortfarande arbetat mycket med det men mer använt det som ett verktyg, ett coachande förhållningssätt i mitt arbete och relationer.

Det här året och speciellt på sistone har jag börjat ta emot klienter/utövare igen och kommit ihåg HUR mycket det faktiskt ger mig! Hur mycket jag trivs med att se andra nå sina mål!

Det här har givetvis fått mig att tänka till litegrann och jag har kommit fram till att jag kan ta emot två personer till! :)
Så om du är intresserad av att bli coachad mejla mig på sara@inspireras.org så berättar jag mer.(eller kika in under coachingfliken)


Hoppas att ni alla haft en strålande helg!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar