söndag 2 juni 2013

SH'BAM 12 kvartal!

Shbamkvartal med Dorotka idag!
Sjukt rolig masterklass!


Innan Sh'bamen mötte jag soffan som kört jamen. Det är lite kul för jag och soffan körde ju denna release när vi var i nya Zeeland så kanske kan man skymta oss i da frontline on da dvd! ;)


(I svartorosa minsann!)
Tyvärr så slog det rätt hårt i mitt huvud, BAM BAM BAM!!
Inte alls trevligt faktiskt... Påminnelse till mig själv! Gå inte på kvartal när du fyller år... Och träna inte bakis!! Det är ingen höjdare! ... Förutom det, grym kvartal! ;)


Ja herregud man har ju hunnit blivit 32år! Hur gick det till?! :p
TACK till alla vänner som firade med mig igår! Och tack till alla som hört av sig på olika sätt!! <3


Underbaraste Maria bjöd på födelsedagsfrukost!

Graaaattis tiill miiig!
Tack!!! ;)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar