onsdag 26 juni 2013

Dagens fail!!!

Bokade precis flygbiljetter till Italien!
Göteborg - Milano typ 300kronor på ryanair+50%extra onödiga tillägg.
Skulle däreftere boka Pisa - Göteborg några dagar senare eftersom jag och Sussi kommer åka runt lite i några dagar. Löjligt glad över den resan 89kr!!!! (+ 50%tillval då! ;)
Asbilligt tänkte jag att det blev! typ 1000 kr totalt för 6 dagar i Italien! Wiiii!!!

Ryanair är bra skit alltså! (så länge dem flyger)
Nöjd var jag ett par timmar, tills att jag kollade mitt konto! 1000kr för EN resa!!?????

Först då slog det blondinen... pisa-göteborg... inte kronor... utan euro!
89 euro!
När det verkar vara för bra ör att vara sant så är det förmoligen det!
ÅÅÅÅhhhhh IQ fiskmås!!!!

Jaja ändå billigare totalt sätt än de andra alternativen.... MEN kom in i matchen Hänninen!
Nästa gång jag bokar något så ska jag spänna hjälmen lite extra! ;)

Nu blir det tjejmys! Ut och äta idag igen!!! Hallå lyxvecka!!
Men när ens närmaste tjejkompis fyller år så ska det såklart firas!!

Imorgon blir det Zumba hela dagen!! :)
(ber om ursäkt för alla utropstecken!!!!) ;)

Inspirerasmedmig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar