söndag 16 oktober 2011

Ut med det gamla!

Ut med det gamla!
Eftersom att jag snart ska flytta så är det stor rensning på gång!
Det är heeelt galet vad saker man samlar på sig!
Jag har även flera lådor med gamla böcker och saker som jag absolut måååste ta med mig överallt men när sjutton har jag haft nytta av det?! Ändå så vägrar jag slänga det! Förstår definitivt hur hamstrarna arbetar ;)

Vissa saker är ändå skönt att bli av med... Den här gången ska jag verkligen rensa ordentligt! Både bland kläder och saker!
Har du inget speciellt för dig 7 nov så kan jag lätt sysselsätta dig med diverse flyttuppdrag :)

Vet inte vad bästa mutan är bara... Tänkte typ pizza å en ordentlig inflyttningfest... Men med tanke på att de flesta jag känner är så sjukt inne i träningen just nu... Så tror jag inte att pizzan lockar...
Får fundera lite till! :)

Hörde jag Ostbågar!
Japp kan ju inte bara säga ut med det gamla... Dags att gå till Coop och inhandla lite nytt!

Orrebågar here i come!

Träning imorgon!
Functional Moves 17.00 exclusive!

Hoppas vi ses!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar