tisdag 11 oktober 2011

Framsida lår = AJ!

Puha vad många utfall det blev i går på Functional moves!
Sjuk träningsvärk!

Idag fick jag äntligen till en träning med min nya PT Linus (som bekvämligt nog jobbar på samma klubb som jag) Jag försökte med något som han kallar för nybörjar ursäkter.
Typ: jag har sån sjuk träningsvärk i låren idag, så kan vi träna allt utom det?

Japp vad tror ni att vi började med?! JO utfall i TRXen.
Jag har redan ondare!
Men måste säga att det var ett grymt träningspass, även fast jag var tvungen och jobba lite mitt under passet... kanske inte är så bra att träna på klubben i allafall :)
Det blev mycket stabiliserande övningar, mycket core och väldigt mycket i TRXen.
Precis som jag hade önskat! Kan verkligen rekommendera den här karln om du är på PT jakt!

8 pack here i come! ;)


En bild ska bort från dagens träningspass... vilken? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar