tisdag 7 september 2010

Förkylning är det suraste som finns!

Jag hatar att vara sjuk! Det känns dessutom ännu värre när höstschemat precis startat och man har planerat in fyrtioelva klasser som man måste lösa. Förkylning känns inte heller som att man är sjuk på riktigt, man blir inte inlagd, man får ingen medicin som man måste ta ett viss antal dar, man känner sig inte så dålig att man måste ligga hemma / men man orkar heller inte jobba för varje ord som måste lämna strupen svider.
BF idag!
Har laddat med kanjang(hmmm så stavas det väl inte) colizin(kosttillskott för halsen) alvedon, halstabletter, vitlök och c-vitamin!
Har du nått annat mega bra tips?
L E T M E KNOW!

En som inte är i dålig form dock är min fina lillasyster!
Här springer hon i mål på tjejmilen! (vitt hårband som svishar förbi! :)
Sabina Hänninen
http://www.marathon.se/racetimer/?v=%252Fsv%252Frace%252Fshow%252F433%253Flayout%253Dmarathon

over and totally out!

4 kommentarer:

  1. jag kör ändå! Höll enbart upp när jag fick svårt att andas, men jag är inte heller sjuk på riktigt, bara mina lungor som vill spys ut typ. Så sluta gnäll ;)

    SvaraRadera
  2. Knäpp du är! Jag har ju sagt att man ska lyssna på sin kropp! Det är liksom inte värt att falla ihop av hjärtklappning, eller nått annat livsfarligt! :)

    SvaraRadera
  3. Tänk på ditt hjärta. Inte träna med förkylning.

    SvaraRadera
  4. precis!! man ær sjuk, men inte på riktigt. jag kan ju jobba es j har ett så stilla yrke, men sen ær energin førbrukad det dygnet... ingefæra kan vara ett tips, iaf i førebyggande syfte. sjud skivad ingefæra, hel kanel o citronskivor. tillsætt honung. krya på dej! o fin hemsida førresten! imponerande!!

    SvaraRadera