måndag 13 september 2010

Fantastisk ledig dag!

Jag har haft en underbar dag.
Startade med en s-core 07.00 på Ullevi! 4 tappra deltagare :) ska bannemej sprida morgonträningen vidare.
Känns superskönt att tajta till bålen på morgonen, starta i lugn takt, massa ljus och mys!
Ja det är verkligen den perfekta starten på dagen! :)
Dessutom kan man komma nyvaken och totalt osminkad, ingen bryr sig. Finns knappt nått folk på gymmet som ser dig, dessutom kör vi med dimmat ljus i salen ;D

Hur som helst! Sen hade jag lite frukostmys med min sambo. Hängde lite med MilfLisa. Fick ett mycket bra möte med revisorn( sushi i solen :) nu ska jag försöka ta tag i den ekonomiska biten :)

Fick lite fixat hemma
Drog en standard fika på solresor (brownie och kaffe) och körde ett galet svettigt Zumba V.S Afro på Sportlife Exklusive.
Tog en proteindrink med Freddie på Sportlife Domkyrkan.

Köpte blommor till min karl bara för att jag är på ett så strålande humör!
Kom hem och fick hemlagad mat! =)

Helt enkelt en fantastisk "ledig" dag! :)
kram  på er!

Just ja!! Grattis Inger till din fina Kasper! Du kommer bli världens bästa mamma!!!
( ja det är värt tre utropstecken! =)

1 kommentar: