fredag 12 april 2013

Vikariatskepsis!

Idag hoppade jag in som vikare. Sh'bam!
Ofta när man kommer till en ny klubb så är många deltagare lite skeptiska. Jag förstår att dem saknar sin ordinarie instruktör men många är så himla snabba på att döma... Vissa vill inte ens gå på passet bara för att "deras favoritinstruktör" inte kommer.

Måste erkänna att jag har lite svårt att förstå det här... Tycker att det är sjukt tråkigt! Ja man kanske vill veta vad man får... Men om man inte är öppen för att träna med andra människor så kanske man går miste om en riktigt rolig träningsupplevelse! Varför välja att strunta i att träna... typ ligga på soffan å sura(?!) istället...
Kanske blir det din nya favoritinstruktör som du tvingas träna med när ordinarie inte dyker upp... Kanske kan man tom ha flera?! ;)
Haha I dont know... Kanske är det ja som är knäpp! :)

Ibland kan man få riktigt syrliga blickar och kommentarer innan... Men idag var dem ändå snälla, glad och trevliga även om det tydligen hade knorrats lite innan i receptionen. ;)
Dem saknade sin Karin. Det förstår jag! Vem vill inte hänga med snyggkarin lixom! ;)

Men efteråt var dem tydligen supernöjda och repan sa att jag hade fått massa beröm! Puh!
Tur för det här lilla trollet!
Inte så lätt att gästspela på olika klubbar och klasser, men nyttigt!
Hello tydlighet och anpassa dig till gruppen!
Skön fredagsavslutning!


Nu blir det fredagsmys!!
whoooop!! TGIF!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar