Visar inlägg med etikett sh'bam. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sh'bam. Visa alla inlägg

tisdag 12 november 2013

Kettlebells med starke August!!

Två dagars träning med min favorittjej Maria Augustsson!
Det hör inte till vanligheten!
Därför kändes det extra roligt!
Extra roligt var det också att prova på Kettlebell med henne... plus extra skitjobbigt! ;)
GRYM klass och JA jag hade grym träningsvärk i baksida lår idag! Galet!
Kände mig lite mer hemma idag när hon dansade loss med mig och sina tigerben på Sh'bam istället!

Härligt dansgäng på exclusive idag! Vilka stjärnor det är!
Å diskoljusen! Vilken grej!!! MAGISKT för att citera min granne! ;)

Nu måste jag plugga på min kostföreläsning som jag ska hålla!
Rolig utmaning! :)

kram på er!

(JA endorfinerna sprutar idag! Jag har haft en fantastisk dag!)

söndag 22 september 2013

Super Sunday(En annorlunda hemgång!)

Då var det dags att lämna Stockholm och ytterligare ett lyckat SS bakom sig!
Även en shbamfilmning rikare!


Tyvärr har jag fotat extremt dåligt i år så jag kommer inte att bjuda på någon fotobomb som jag brukar! Tyvärr i know!! Du får kolla in instagram #lmnsuper istället om du är nyfiken! :)

Hur som helst! Som vanligt strular SJ med biljetter, tider och ersättningsbussar vilket gjorde att mitt tåg blev en buss och avgången ändrades.

Det gjorde mig inte så himla mycket trots att jag var ett MEGAtrött troll!!
Speciellt inte när jag fick första parkett på bussen!
Guideplatsen med en Turkisk busschaufför! Hello Lycka! Givetvis drog jag alla mina turkiska ord och va nästan nära att slåss för att få säga några ord i mikrofonen! ;) haha nostalgitripp! ;) cok gusel!!(eller hur det nu kan tänkas stavas!)


Kom i allafall på tåget i Södertälje och tuffade på till Hallsberg. Där skulle jag byta tåg och eftersom det bara var fem minuter till avgång så var jag rätt så stressad!!

Nöjd med att i alla fall ha kommit på tåget, trots fel vagn så slår jag mig ner i kaféet och visar upp min biljett för konduktören(heter det så?)
JAPP där blir det en trött, ledsen och chockad mumin som får besked om att hon har gått på fel tåg. Näj!!!!???! Hur är det möjligt liksom...
Ja ja snäll Janne lät mig åka med hela vägen till Göteborg och eftersom mitt egentliga tåg var försenat kom jag hem en timme tidigare!!!

T A C K för det!!!!
Nu SOVA!
Inspirerasmedmig!

torsdag 18 april 2013

Releasetider!

I kvartals och releasertider så är det musik och koreografiplugg som gäller!
Jag vet inte hur många gånger som jag har gått halvdansandes från spårvagnen till jobbet med den nya shbammusiken inpluggad i mina öron! (just nu är det CX... men det brukar inte riktigt synas på samma sätt ;)
Därför kändes den här videon så KLOCK! Träffar verkligen hem!
Tillägnad alla gatudiggare! ;)
Fullständigt normalt! :)

Inspirerasmedmig!

söndag 30 september 2012

Rosa Dygnet 2012

Vänner! Det är äntligen dags!
Ett rosa luddigt dygn i träningens tecken!
Jag och Åsa Eriksson kommer att köra en galen dans SH'BAM 19.00!
Det ligger även Zumba och andra gottiga dansklasser precis efter...
SÅ dansamarathon HEJ!
(om du inte är en såndär galenpanna som cyklar 24 timmar i sträck) ;)
Boka dig redan nu!
Rosadygnet.se eller Klicka här
Längtar! Vårt rosa ljus i mörkret!


kostar hundra spänn, du blir vältränad, du får skratta, du får SPAa! Självklart går alla pengar oavkortat till Rosa Bandet-insamlingen! Vill du inge ge pengar så kan du ge din tid eller baka eller fika! :) Möjligheterna är många -ursäkterna få!
Hoppas vi ses! :)

lördag 7 januari 2012

SH'BAAAAM STAAARS!

Vilken härlig lördag!
Jag kom till fina Sportlife Exclusive och stötte på de roligaste och snyggaste sh'bamstjärnorna!

Jag fick (till slut) vara med och leka lite när de skulle öva.

Så här såg det ut!


Vill du testa Sh'bam så finns det på schemat från nästa vecka!
Come as you are - Leave as a STAAAAR!