Visar inlägg med etikett rosadygnet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett rosadygnet. Visa alla inlägg

måndag 22 oktober 2012

Tjat& gnat...med kärlek!

Vänner!
Tränad som otränad...
Sportlifeare som icke sportlifeare...
Tjej som kille...
Ung som gammal...
Vi behöver DITT stöd!
Jag vet att jag har tjatat en del om rosadygnet här i bloggen... så varför sluta nu!? ;)

En gång om året så anordnas rosadygnet helt ideellt till förmån för cancerfonden. Alla pengar går oavkortat dit. Det är en vän och kollega till mig som drog igång det här år 2007 då hennes mamma insjuknade i cancer och senare 2010 så dog hon.
Nästa gång kan det vara någon som står nära dig.
Därför behöver vi din hjälp!

Du behöver inte vara någon träningstok. Vissa av dem här galningarna... eller hjältarna kanske snarare ska cykla hela 24 timmar. Det är så länge som eventet håller på.
Självklart behöver du inte hänga med oss i 24 timmar i sträck.
Du kan komma och ta en fika, Sh'bamma med mig och Åsa Eriksson, kolla lite på trollkarlen Odelberg, shoppa billiga träningskläder. Det finns massa roligt att göra!

SÅ KOM! Klart att du vill vara en människa som GER.
Speciellt när du FÅR välja bland grymma träningspass med massa bra instruktörer.
Löjligt mycket endorfiner -må-bra-känslor.
Du får spaa på exclusives fina anläggning.
Du skänker 100kr / pass till cancerfonden, kanske är det just dessa 100kr som gör skillnad?
Du är en förebild för andra i din umgängeskrets, du bidrar och smittar av dig med ett hälsotänk och får andra att också vilja vara med att bidra.
PLUS EN GOODIEBAG!

Helt löjligt bra!

Så vad väntar du på?! www.rosadygnet.se boka in dig!
Självklart vill jag ju att du ska komma på vår BEST OF SH'BAM!

Men det viktigaste är ju egentligen bara att du går dit nu på lördag eller söndag.
Sen kan du fika, shoppa eller gå på föreläsning... i dont care! ;)

Emineo Media nike-just-do-it2

;)

söndag 30 september 2012

Rosa Dygnet 2012

Vänner! Det är äntligen dags!
Ett rosa luddigt dygn i träningens tecken!
Jag och Åsa Eriksson kommer att köra en galen dans SH'BAM 19.00!
Det ligger även Zumba och andra gottiga dansklasser precis efter...
SÅ dansamarathon HEJ!
(om du inte är en såndär galenpanna som cyklar 24 timmar i sträck) ;)
Boka dig redan nu!
Rosadygnet.se eller Klicka här
Längtar! Vårt rosa ljus i mörkret!


kostar hundra spänn, du blir vältränad, du får skratta, du får SPAa! Självklart går alla pengar oavkortat till Rosa Bandet-insamlingen! Vill du inge ge pengar så kan du ge din tid eller baka eller fika! :) Möjligheterna är många -ursäkterna få!
Hoppas vi ses! :)

onsdag 31 augusti 2011

Boka dig nu!

23 SEPTEMBER

SPORTLIFE LINDHOLMEN
TILL FÖRMÅN FÖR BARNCANCERFONDEN!

ENDAST 100KR PER KLASS



SPORTLIFE DANCECREW KOMMER ATT ZUMBA DIN RUMPA AV DIG!

Rädda dina barns liv...



8-9 OKTOBER
ROSA DYGNET

TILL STÖD FÖR BRÖSTCANCERFONDEN!
ETT DYGN MED MASSA OLIKA AKTIVITETER!
JAG KOMMER ATT HÄNGA DÄR 24 TIMMAR... KOM TIDIGT OM DU VILL  PRATA MED EN PIGG MUMIN...

BOKNINGEN KOMMER ATT ÖPPNAS SNART!
KIKA IN PÅ HEMSIDAN


DU ÄR VARMT VÄLKOMMEN!



15 OKTOBER

SPORTLIFES TJEJEVENT PÅ SPORTLIFE ROLLSBO!
BOKA IN REDAN NU!
MER INFORMATION KOMMER!

MEN JAG LOVAR ATT DET BLIR STEP&SNURR!